خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود خبرداد:

انهدام باند رمالی و کلاهبرداری درمیاندورود

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از انهدام باند رمالی و کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ذات الله رضوانی" در تریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند 3 نفره رمالی و کلاهبرداری حرفه ای در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند .

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد: متهمان که با شیوه رمالی و کلاهبرداری از مردم کلاهبرداری می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

وی در ادامه اظهار داشت: این افراد با سوء استفاده از اعتماد مردم از افراد زیادی از استان های گیلان، گلستان ، خراسان شمالی و برخی استان ها کشور کلاهبرداری کرده اند که پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میادورود در خاتمه با اشاره به این که اکثر مجرمان و خیانتکاران قربانیان خود را با شیوه های دروغین ، ادعای غیر واقعی و ابراز دوستی انتخاب می کنند، از شهروندان خواست: از اعتماد به این افراد خودداری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز