خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری مازندران:

رشد 9 درصدی حمل و نقل کالای در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۶۰

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران از رشد 9 درصدی حمل و نقل کالای در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت :  دریک ماهه امسال یک میلیون و145هزار و 657تن کالا از استان مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شده  که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9 درصدی داشته است.

علی نصیری در ادامه  تعداد بارنامه های مصرفیدر این مدت را 89 هزار و 99 فقره ذکر کرد که نسبت به سال قبل رشد 7درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران عمده کالا ی جابجا شده از استان در این مدت شن وماسه-  جو- ذرت دامی – جو خوراکی- بنزین معمولی- سایر فرآورده های لبنیاتی- گازوییل- روغن نباتی مایع خوراکی-مرکبات– سیمان کیسه ای عنوان نموده است.

خاطر نشان می شود:125شرکت حمل ونقل و شعبات آن در سطح استان مازندران فعال میباشند واین استان دارای7انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو11انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ا ی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز