خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

امنیت کارگران و احقاق حقوق آنان مورد توجه ویژه باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۹۱

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: امنیت کارگران و احقاق حقوق آنان مورد توجه ویژه باشد و هر روز باید به کارگر توجه شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی امروز شنبه در همایش تجلیل از کارگران شهرداری های استان مازندران افزود: توجه ویژه به کارگران و جلوگیری از استثمار آنان و اجرای عدالت اجتماعی از مسائل مهمی است که باید توجه شود.

وی با اعلام اینکه کار جوهره حیات انسان و قلب تپنده جامعه است؛ اظهار کرد: رهبری در دیدار اخیر خود با جامعه کارگری بر توجه به کارگران، عدالت اجتماعی و جریان خصوصی سازی تاکید کردند تا فقیر هر روز فقیرتر و سرمایه دار سرمایه دارتر نشود.

دریابیگی گفت: توجه ویژه به امنیت شغلی کارگران شهرداری هم از موارد مهم است که با عوض شدن شرکت و پیمانکار، وضعیت شان تغییر نکند و قانون بدرستی انجام شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: در سال جدید و با پیام رهبری مبنی بر " رونق تولید" باید شور و شعور بیشتری در جامعه دمیده و حمایت از کار، کالای داخلی، کارآفرین، عدالت اجتماعی و نیروی کار در اولویت باشد. 

وی گفت: برای حمایت از کارگران باید هر روز  از آنان دفاع شود و سرو سامان دادن به امور کارگری و احقاق حقوق آنان در دستور کار همه مسوولان و همگان در جامعه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز