خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی در شهرستان های آمل و گلوگاه

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۳۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان آتش سوزی های عمدی در شهرستان های آمل و گلوگاه خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" در تشریح این خبر ، گفت: در پی آتشسوزی منزلی مسکونی در شهرستان گلوگاه، بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از برسی های همه جانبه پی به عمدی بودن این آتشسوزی برده و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

سرهنگ تقدیسی، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی متهم که از متهمان سابقه دار این منطقه بوده شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

تقدیسی از شناسایی یکی از عاملان آتشسوزی عمدی یک دستگاه خودروی وانت نیسان در شهرستان آمل نیز خبر داد و افزود: در این حادثه که در یکی از خیابان های آن شهرستان به وقوع پیوست، پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

وی همچنین اظهار داشت: متهم که دچار جراحت سطحی شده بود در حین اقدامات درمانی توسط ماموران دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه ایجاد نظم و امنیت اجتماعی را مستلزم همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی برشمرد و گفت:نیروی انتظامی در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و امنیت و آرامش مردم همواره خط قرمز پلیس است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز