خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف 2.7 میلیارد تومان لوازم بهداشتی قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۲۱

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 2 میلیارد و 700 میلیونی لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای خارجی قاچاق در شهرستان "ساری" خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" با اعلام این خبر، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری و به منظور رونق تولید و شکوفایی اقتصادی طرح مقابله قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف پرونده های کلان جرایم اقتصادی از اولویت های ماموریتی پلیس آگاهی استان است که در این ارتباط و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و غیر مجاز ، اقدانات ویژه اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی متهمان و کشف کالای قاچاق در دستور کار قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی متهمان به قاچاق کالا دریافتند، این افراد با اجاره منزلی مسکونی کالای غیر بهداشتی و داروهای فاقد هرگونه اسناد و مدارک را در آنجا دپو و در فرصت های مختلف آنها را توزیع می کنند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به هماهنگی های قضائی از بازدید محل دپوی قاچاق کالا با حضور کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: در بازدید از محل دپوی قاچاق کالا بیش از 21 هزار و 700 عدد انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشی غیر مجاز کشف شد .

وی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کالاها پس از کشف و ضبط به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد .

سرهنگ مفخمی با اشاره به این که متهمان این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان و بسیج همه امکانات در صحنه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز