خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۲۶ دستگاه کانتینر سوخت قاچاق سازمان‌یافته

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۲۶۸

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲۶ دستگاه کانتینر سوخت قاچاق سازمان یافته به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عزیزاله ملکی اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان هرمزگان از قاچاق سازمان یافته مواد نفتی در سطح کلان مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیم ویژه‌ای متشکل از کارآگاهان مجرب این پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بررسی میدانی، ۵۲ کانتینر که در یکی از اسکله‌های رسمی تحت عنوان محموله منواتیلن گلیکول و سنگ بارگیری شده بود، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از فک پلمب و بررسی اسناد، مشخص شد قاچاقچیان با جعل اسناد گمرکی و اظهارات خلاف واقع تحت عنوان محموله سنگ و منواتیلن گلیکول اقدام به صادرات مواد نفتی کرده اند که پس از هماهنگی قضائی، صاحب کالا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان مشخص شد تعداد ۷۴ کانتینر دیگر به همین شیوه و شگرد در ابتدای سال جاری به خارج از کشور قاچاق شده است.

وی گفت: در این عملیات، در مجموع از این باند ۱۲۶ کانتینر مواد نفتی قاچاق کشف شد که ارزش محموله مکشوفه از سوی کارشناسان ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملکی گفت: در این عملیات، ۵ نفر از اعضای این باند دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند از سوی پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز