خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

کانون های حادثه خیز مازندران مدیریت شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۷۲

استاندار مازندران بر مدیریت کانون های حادثه خیز در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان صبح امروز در مراسم راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس اظهار داشت: انتظار داریم فرمانداران در کاهش تصادفات به شکل میدانی حضور موثر و هوشمندانه داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت هوشمندسازی تجهیزات و تسریع در روند خدمات افزود: کاهش تصادفات و حفظ جان مردم را اولویت باید در اولویت کارها قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: یکی از دلایل انتقال ستاد سفر از معاونت عمرانی به معاونت سیاسی، ارتباط موضوعی و نزدیک فرمانداران و نیروی انتظامی با این معاونت است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 30 درصد کاهش تصادفات و تصادفات منجر به فوت داریم  بر مدیریت کانون های حادثه خیز تاکید کرد.

حسین زادگان همچنین گفت: هواشناسی به لحاظ تجهیزات و دانش، امکانات خوبی دارد ؛ پیش بینی های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه هر جا به پلیس اعتماد کردیم به خاطر نظم و مسئولیت پذیری، پاسخ خوبی دریافت کردیم ادامه داد: فرمانداران در این زمینه با پلیس همکاری کنند، برخورد جدی با رانندگان متخلف مورد انتظار است و کسی در این زمینه وساطت نکند.

استاندار مازندران افزود:سرویس های بهداشتی سیار در طول مسیر پیش بینی شود، دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه های سلامت را افزایش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز