خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

درمان رایگان باعث کاهش هزینه های عمومی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۰۹

حسین حسن نژاد گفت:درمان رایگان باعث کاهش هزینه های عمومی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آیین افتتاح توسعه و استاندارد سازی پروژه های تامین اجتماعی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی  استانداری مازندران با اشاره به وظیفه  دولت که ایجاد رفاه است، گفت : دولت ها نباید نگاه هزینه ای داشته باشند و به محاسبه اقتصادی بپردازند زیرا بنگاه اقتصادی نیست.

حسین حسن نژاد با بیان اینکه هدف ملاحظه اقتصادی نیست بلکه برای نگهداشت و افزایش مجموعه ی نیروی انسانی و شدت بخشیدن به فرصت های توسعه در هر منطقه از کشور است، تصریح کرد : کار تامین اجتماعی درمان رایگان برای نیروهای تحت پوشش و مجموعه بیمه شدگان خوداست.

وی دو رویکرد تامین اجتماعی را درمان ارزان و به موقع برای جامعه  هدف و استفاده از نیروهای جامعه  هدف به بهترین وجه برای تحقق برنامه های توسعه کشور دانست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه درمان رایگان باعث کاهش هزینه های عمومی نیز می شود، ابراز داشت: نیروی انسانی که می تواند مولد توسعه در هر بخشی باشد را حفظ کرده ایم و ملاحظات احساسی فرد بیمار با خانواده را ترمیم کرده ایم.

حسین حسن نژاد گفت : در این حوزه مدیریت خوبی صورت گرفت زیرا همزمان نوسازی و بهسازی با درمان انجام شد.

عبداله رضیان، نماینده مردم قائمشهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی گفت :امیدواریم همه بتوانیم از خدمات ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

رضیان با اشاره به روز مجلس و رسیدگی به بودجه سال 98 افزود: امسال حساسیت بودجه به علت شرایط اقتصادی کشور بالا است و این مورد باعث افزایش  حساسیت بودجه شده که نیاز به تمرکز بیشتری دارد.

وی با اشاره  به طلب 50 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از دولت گفت: قرار است این بدهی پرداخت شود و قسمتی از مشکلات تامین اجتماعی حل شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بااشاره به خدمات خوب تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی با سختی کار را پیش می برد و ما شاهد تلاش وزارت رفاه در این بخش نیز هستیم زیرا چندین سال است که افتتاحیه های خوبی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از چندی از پرسنل بیمارستان ولی عصر قائم شهر بابت خدمات و زحمات صادقانه  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز