خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد و دارایی:

دولت به هیچ عنوان از موضع خود در مقابله با کاسب نماها کوتاه نخواهد آمد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۸۵

فرهاد دژپسند گفت: دولت به هیچ عنوان از موضع خود در مقابله با کاسب نماها کوتاه نخواهد آمد و برنامه جدی برای دلال های بی تعصب به وطن دارد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، فرهاد دژپسند در جمع مردم نکا در مسجد توفیق این شهرستان افزود: مشکلات اقتصادی همواره در جامعه وجود داشته است و عوامل مختلف داخلی و خارجی در این مشکلات دخیل هستند و نمی توان تنها عامل مشکلات اقتصادی را سوء مدیریت اعلام کرد.

وی گفت: مدیریت اقتصادی در دوران مختلف در کشورمان وجود داشته است و مدیریت اقتصادی در جنگ با مشکلات فراوانی در آن بخش بوده است؛ مدیریت بزرگی بود که انجام شد و اکنون هم می توانیم با برنامه ریزی به مدیریت مناسب دست یافته و تورم را کاهش دهیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: دولت با برنامه ریزی مناسب در بخش تورم وارد شده است و تورمی که پیش بینی می شد 50 تا 60 درصد مدیریت شد و به حدود 20 درصد رسیده است و دولت تلاش دارد که همچنان این تورم را کاهش دهد تا جامعه به ثبات لازم برسد.

دژپسند با اعلام اینکه وجود برخی از کاسب نماهای بازار ارز و دلال های بی تعصب به وطن، ارزش پول را پایین آورده و کاهش داده است؛ یادآور شد: دولت به هیچ عنوان از موضع خود در مقابله با کاسب نماها کوتاه نخواهد آمد

وی با اشاره به مشکلات مختلف در بخش مسکن و اشتغال جوانان تصریح کرد: مشکلات مسکن یکی از دغدغه های مهم مردم جامعه و جوانان است و 400 هزار واحد مسکونی اجتماعی برای افراد با درآمد متوسط توسط دولت ایجاد می شود.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: در بخش اشتغال هم دولت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار جوانان قرار می دهد تا شاهد شکوفایی اشتغال در بخش روستایی و شهری باشیم.

دژپسند با تاکید بر ایستادگی و مقاومت گفت: در تمام دوران انقلاب و جنگ با تکیه بر توان داخلی و ایستادگی، انقلاب ما به جایگاه رفیع و والایی دست یافت و در ادامه راه هم برای غلیه بر مشکلات اقتصادی باید ایستادگی را در دستور کار قرار دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز