خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

فلسفه افتتاح پروژه ها در ایام دهه فجر امید اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۰۶

احمد حسین زادگان گفت:فلسفه افتتاح پروژه ها امید اجتماعی است که اقدامات نظام به مردم معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاندار مازندران در ششمین روز از دهه مبارک فجر و  در آیین عملیات اجرایی و کلنگ زنی پروژه های شهرستان گلوگاه گفت:فلسفه افتتاح پروژه ها امید اجتماعی است که اقدامات نظام به مردم معرفی می شوند.

وی ادامه داد:  دشمنان که به دنبال یاس و بدبینی در نظام هستند و ما باید استوار بایستیم.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی مردم رمز بقای انقلاب است،اظهار کرد:  ورود دشمنان به ظرفیت فضای مجازی هوشمندانه است تا مردم را هدف قرار داده و عامل بقای انقلاب و مردم را تضعیف کنند.

استاندار مازندران گفت: پرهیز از واگرایی مهم است و در این افتتاحیه ها باید کنار هم باشیم تا مردم بدانند چه اتفاقی در جامعه افتاده و عملکردها چیست.

وی در ادامه بیان کرد: خدمات شایسته ای در طول انقلاب انجام شد و به دور از اختلاف و خودزنی باید این عملکردها بیان شود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: شاهد توسعه همه جانبه در بخش های مختلف جامعه هستیم و باید به دور از تخریب این موارد به نسل جدید پرسش گر انتقال و اعتدال سیاسی را رعایت کنیم.

این مقام مسئول گفت: اگر براساس راهبرد و اعتدال کار کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف شود و به دور از قومیت گرایی برای رفع مشکلات گام برداریم.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت های استان برای توسعه باید استفاده و مدلی طراحی شود که هر مجموعه به استحقاقی که دارد؛ برسد.

لازم به ذکر است عملیات اجرایی محور گلوگاه - دامغان (کریدور شمال - جنوب) فاز اول، با اعتباری بالغ بر  100میلیارد ریال و طول این محور 70 کیلومتر  و تعرض، زیرسازی و آسفالت به طول 7 کیلومتر آغاز شد و با پیمانکاری  شرکت عمران راه شمال اجرایی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز