خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران:

بدهی 167 میلیارد تومانی مشترکان به گاز مازندران/گازرسانی به 105 روستای مازندران در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۵۸

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از از بدهی 167 میلیارد تومانی مشترکین به شرکت گاز مازندران خبر داد و گفت: 105 روستای مازندران در ایام دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جعفر احمد پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران از گازرسانی به 105 روستای مازندران در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: 148 میلیارد تومان اعتبار برای تحقق این امر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 106 میلیارد تومان برای گازرسانی این مناطق هزینه شده است افزود: با گازرسانی به این تعداد روستا 7 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: از 58 شهر استان مازندران 55 شهر از نعمت گاز برخوردار شدند ، سه شهر کوچک گزنک،آلاشت و بلده هنوز گاز رسانی نشده است بر اساس برنامه مقرر شد آلاشت تا پایان بهار 98 گازرسانی و بلده نیز تا پایان 97 کلنگ زنی و گزنک نیز تفاهم نامه با شرکت مهندسی برای انتقال گاز امضاء شد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران شمار روستاهای مازندران سه هزار و 619 روستا اعلام و روستاهای بهرمند از گاز را 2 هزار و 20 روستا عنوان کرد و گفت: از این تعداد دو هزار و 893 روستا قابلیت گازرسانی دارند ؛ 448 روستا در دست اجرا داریم وگاز رسانی به 425 روستای دیگر در برنامه های آینده شرکت گاز مازندران قرار دارد.

وی افزود: در مجموع در حال حاضر 92 درصد  از روستاهای مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مندند.

احمد پور گفت: تمام مطالبات پیمانکاران که 154 میلیارد تومان بوده پرداخت شد .

وی با اعلام اینکه حدود 167 میلیارد تومان از دستگاه های دولتی،غیر دولتی،صنعتی و خانگی طلبکاریم ادامه داد: بیشترین بدهی مربوط به صنایع بزرگ استان است.

احمدپور با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و 370 هزار نفر مشترک گاز در استان مازندران هستند، تصریح کرد: در حال حاضر99.7 درصد مردم در 58 شهر مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مندند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: در حال حاضر گازرسانی به مناطق صعب العبور مناطق پلور، بلده، رینه، نیز در دست انجام است.

وی افزود: ما امسال مشکل قطعی گاز نداریم مگر زمانی که کشور با افت گاز مواجه شود که در آنصورت ما نیز به دلیل انتقال گاز از عسلویه همزمان با کشور مشکل افت گاز پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز