خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد:

آغاز نهضت درختکاری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۹۳۱

مهدی رازجویان گفت: کاشت نهال در قالب طرح میراث ماندگار و نهضت درختکاری در مناطق مختلف مازندران از جمله ساری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مهدی رازجویان صبح امروز در مراسم درختکاری تحت عنوان " طرح میراث ماندگار" با هدف کاشت یک میلیون اصله درخت توسط اقشار مختلف از هشتم بهمن‌ماه تا پایان اسفند ماه در مازندران اظهار داشت: این طرح با تاکید استاندار مازندران تا پایان اسفند ماه در مازندران اجرا می شود.

وی افزود: در آستانه امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همه شهرهای مختلف مازندران با مشارکت آحاد مردم، ازجمله دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان دولت، بسیج و سازمان‌های مردم‌ نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان و هماهنگی فرمانداری ها به کاشت نهال در سراسر استان  اقدام می کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: این نهال ها به یاد شهدای انقلاب ،شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در مازندران کاشته می شود.

وی افزود: نگهداری که از مهمترین بخش کاشت نهال است بر عهده منابع طبیعی و حمل و نقل است که سازمان های مردم نهاد نیز در این امر مهم مشارکت دارند.

رازجویان گفت: پس از این پاکسازی مبانی ورودی از هرگونه زباله و نخاله از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز