خبرگزاری کار ایران

سرمربی جدید نساجی زیر ذره بین ایلنا؛

عملکرد مجید جلالی درسه تیم اخیر خود

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۰۸۱

به بهانه انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید نساجی، ایلنا به بررسی عملکرد آقا معلم در سه تیم اخیر وی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، مجید جلالی کار مربیگری را در دهه دوم زندگی خود آغاز کرد. زمانی که در تیم بزرگسالان وحدت تهران توپ می زد که همزمان هدایت تیم های پایه این باشگاه را نیز به عهده داشت. جلالی در ۳۰ سالگی کفش های خود را آویزان کرد و به صورت جدی کار مربیگری را آغاز نمود.

آقا معلم فوتبال ایران نخستین مربی‌ای بود که هر سه جام فوتبال ایران را در عرض دو سال فتح کرد؛ کاپ قهرمانی لیگ برتر را با پاس و جام حذفی و سوپرجام را با صباباتری بالای سر برد. جلالی اما سال ها است که از دوران درخشانش در عرصه مربیگری فاصله گرفته و در این مدت بیشتر یک مربی بازیکن ساز بوده تا افتخار آفرین !

وی در ۵ سال اخیر هدایت سه تیم را به عهده داشته که به بررسی انها می پردازیم:

*تراکتور - جلالی؛ در قامت یک مدعی

وی در تراکتور سازی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت، در ۲۳۷ روزی که هدایت تراکتور را به عهده داشت با استفاده از ۲۵ بازیکن توانست در ۱۴ بازی ۲۴ امتیاز کسب کرده و تنها ۲ بار مغلوب حریفان شود اما به دلیل اختلاف با مسئولین باشگاه از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

*عملکرد مشابه در سایپا و پیکان

جلالی قریب به دو فصل هم در پیکان وسایپا حضور داشت که با نتایج مشابهی به کار خود پایان داد. وی در هر دو تیم به یک اندازه صاحب پیروزی و شکست شد. تنها تفاوت سایپا و پیکانِ جلالی میانگین گل زده بهتر نارنجی پوشان با تعداد بازیکن کمتر نسبت به پیکان بود.

حال با توجه به شرایطی وی سکان نساجی را برعهده گرفته باید دید چقدر در این تیم می تواند موفق باشد.

عملکرد مجید جلالی درسه تیم اخیر خود

گروه ورزش ایلنا مازندران:ابوالفضل مهدیزاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز