خبرگزاری کار ایران

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

تداوم بارش باران تا صبح فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۹۰

هواشناسی مازندران از فعالیت سامانه بارشی تا صبح فردا در مازندران خبر داد.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا  با اشاره به نفوذ سامانه بارشی دیروز به استان گفت : فعالیت این سامانه بارشی تا صبح فردا در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف مازندران بودیم افزود : در این مدت بیشترین میزان بارش باران تا صبح امروز در خشکه داران تنکابن 84 میلیمتر، دشت ناز ساری 67 و ساری و نوشهر و بابلسر 62 میلی متر،بندرامیر آباد58 میلیمتر،آمل 56 میلیمتر،تلوک قائمشهر 55 میلیمتر و رامسر 55 میلمتر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: همچنین بیشترین میزان بارش برف در دونای علیا چالوس ، آلاشت ، شوراب سوادکوه کیاسر و سیاه بیشه کندوان به ترتیب 70 ، 48 ، 35 و 31 ،30 سانتی متر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در گلوگاه ، آمل ، رامسر و آلاشت و قائمشهر به ترتیب 79 ، 76 و 72 ،68 کیلومتر بر ساعت گزارش شد،ادامه داد : حداکثر دمای هوای استان نیز نسبت به روزهای سه شنبه و چهارشنبه که حدود 26 درجه سانتی گراد بود 10 تا 20 درجه کاهش یافت.

معاون پیش بینی هواشناسی مازندران بارش پراکنده باران تا صبح فردا در مناطق شرقی ادامه دارد و با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان ، آسمان روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری است.

وی افزود: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز