خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران:

جریانات سیاسی به جای تخریب اتحاد داشته باشند/ دولت در صحنه سیاسی حامیان خود را رها کرد/ انتقاد از کسی که دیگر حیات ندارد منصفانه نیست/ برخی مخالفین از برهم خوردن برجام خوشحالند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۸۶۳

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: برخی از مخالفین برای شکست دولت حاضر به برهم زدن موقعیت مملکت و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عصر پنجشنبه سید حسین مرعشی در نشستی با خبرنگاران در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری با اشاره به شیطنت و عهد و پیمان شکنی آمریکایی‌ها به‌خصوص شخص ترامپ،گفت:بد عهدی آمریکایی ها موجب شد تا شرایط ایران از مسیری که پیش بینی، برنامه ریزی و طراحی شده بود خارج شده و از هدف اصلی خود که خدمت به مردم با کیفیت مطلوب تری بود، کمی فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز کار سیاسیون از هر دوره ای سخت تر است، اظهار کرد: متاسفانه امروز مردم متحمل فشارها و سختی های اقتصادی بسیاری هستند که موجب خستگی و دلزدگی سیاسی آنها شده است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران تصریح کرد: باید اعتراف کرد انتظاراتی که مردم از نمایندگانی که به آنها رای داده و اعتماد کرده بودند، چه در بحث مجلس و چه انتخابات ریاست جمهوری،برآورده نشده است.

مرعشی با بیان اینکه مردم در برابر مشکلات و سختی‌های بوجود آمده تا امروز متانت، وقار و هوشمندی به خرج داده اند،گفت: متاسفانه دولتمردان نتوانستند آنطور که باید مشکلات را با مردم در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه اتحاد میان احزاب رمز موفقیت جبهه اصلاحات است، اظهار کرد: درست است که امروز سرمایه بزرگی چون مرحوم هاشمی رفسنجانی دیگر در بین ما نیست اما نخبگان دیگری همچون جناب آقای خاتمی را در کنار خود داریم که مایه افتخار جبهه اصلاحات بشمار می آید.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: جریانات سیاسی به جای نقد غیرمنصفانه و تخریب، باید در کنار هم و متحد با هم باشند.

معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات در ادامه با بیان اینکه دولت کنونی در صحنه سیاسی کشور بسیاری از حامیان سیاسی خود را رها کرد،گفت: دلیلی ندارد افرادی که از مخالفان حامیان سیاسی دولت بوده اند امروز در دولت تدبیر و امید در منصب وزیر یا استاندار مشغول به فعالیت باشند.

وی ادامه داد: درست است که نقدهایی به برخی از عملکردهای دولت تدبیر و امید داریم اما اعتقادمان این است که نباید دولت را رها کرد و با مخالفان دولت همراهی کنیم.

مرعشی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص مصاحبه اخیر یکی از اعضای حزب مجمع روحانیون مبارز و انتقاد شدید و بی سابقه اش در خصوص سیاست ورزی مرحوم هاشمی رفسنجانی،گفت: قطعا هیچکس مبرا از انتقاد نیست، هرچند که انتقاد باید سازنده باشد اما نقد از کسی که دیگر در قید حیات نیست و امکان دفاع از خود را ندارد زیر سئوال بردن تمام امیدهایی خواهد بود که مردم به آن شخص بسته بودند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگاری دیگر در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید، بیان کرد : به نظر بنده دولت تدبیر و امید در چهار سال اول ریاست جمهوری که بیشتر حول محور مسائل بین المللی فعالیت می‌کرد، عملکرد خوب و قابل قبولی از خود بجای گذاشت.

مرعشی در ادامه گفت: متاسفانه برخی از مخالفین برای شکست دولت کنونی حاضر به برهم زدن مملکت و نظام هستند و از بوجود آمدن تحریم ها و برهم خوردن برجام احساس خوشحالی میکنند که این واقعا جای تاسف دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگر در خصوص ابهامات رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی،اظهار کرد: در خصوص رحلت مرحوم هاشمی کسی به هیچ سندی نرسیده که خدایی ناکرده این اتفاق ناگوار حاصل یک ترور و یا توطئه بوده است اما بهتر این بود در برخورد با حادثه فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی جواز دفن سریع صادر نمی‌شد و  بررسی‌های پزشکی بیشتری صورت می گرفت.

وی ادامه داد: باید نمونه گیری صورت می گرفت و علت ایست قلبی معلوم می‌شد.

لازم به ذکر است سیدحسین مرعشی سخنران دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان ساری که عصر امروز در سالن فرهنگیان برگزار خواهد شد، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز