خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران خبر داد:

یک کشته و 5 مصدوم در واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آمل

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۹۸

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در یکی از محور های روستایی آمل با یک کشته و 5 مصدوم خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی چلاو شهرستان آمل، بلافاصله ماموران گشت پاسگاه انتظامی چلاو به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران، افزود: خودروی مورد نظر که با 4 سرنشین زن و 2 سرنشین مرد در حال تردد در این محور بوده به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به داخل رودخانه حاشیه این محور سقوط کرد .

سرهنگ تقدیسی، با اشاره به مصدومیت تمامی سرنشینان این خودرو ،خاطر نشان کرد: با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند .

وی از جان باختن یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات و صدمات وارده خبرداد و خاطرنشان کرد: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن عدم توجه به جلو ، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان این که از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی و نشانه‌ی فرهنگ بالای ملی رعایت قوانین و مقررات رانندگی است،تصریح کرد: یکی از راه‌های مؤثر در کاهش حوادث رانندگی تقویت فرهنگ ترافیک و توجه به عوامل بازدارندگی است .

تقدیسی در خاتمه با اشاره به این که تفاوت زمان در رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، بیش از چند دقیقه نیست به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز از رانندگی به مدت طولانی و در حالت خستگی خودداری کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز