خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال؛

شهروند ساری - مقاومت قرچک/بازگشت عقاب های زخمی به خانه

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۸۵

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شهروند ساری امروز میزبان مقاومت قرچک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، از ساعت ۱۶ امروز، تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان مقاومت قرچک خواهد بود. این دیدار که از شبکه استانی مازندران (تبرستان) نیز به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد برای ۲ تیم شرایط متفاوتی خواهد داشت.

برای تیم میهمان، مقاومت قرچک، نتیجه این دیدار اهمیت زیادی نخواهد داشت، مقاومت نه شانس حضور در پلی آف را دارد و نه احتمال سقوط به لیگ دسته یک؛ بر همین اساس احتمالا قرچکی ها با نفرات جوان به ساری خواهند آمد که این مسئله کار را برای پیروزی شهروند راحت تر خواهد کرد.

برای تیم میزبان اما پیروزی در این دیدار حیاتی خواهد بود. قرعه کشی عجیب سازمان لیگ موجب شده تا تیم سوم لیگ بدون برخورد با تیم های اول و دوم بتواند تا فینال پیش برود. شهروند یک بازی کمتر از سایر تیم ها انجام داده که به احتمال زیاد با رای کمیته انضباطی پیروزی ساروی ها در برابر گیتی پسند قطعی خواهد بود. با احتساب این ۳ امتیاز با در نظر گرفتن تفاضل گل مناسب شهروند، این تیم ۳۸ امتیازی شده و فاصله اش با تیم سوم به ۳ امتیاز کاهش پیدا می کند. بنابراین با پیروزی در ۳ دیدار پایانی لیگ می توان رتبه سوم جدول را برای نماینده مازندران متصور شد.

شاگردان اسماعیل پور برای تحقق رویای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، فردا به حضور هوادارانشان در سالن سید رسول حسینی نیازی مبرم خواهند داشت. شهروند در دیدار فردا ناظری، امانی، رسولی و اسماعیلی را در اختیار نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز