خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در گفتگو با ایلنا؛

نگاه ویژه ای به تیم های پایه داریم/با دو بازیکن به توافق رسیده ایم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۵۳

آرتا منهاجی مربی خونه به خونه از جذب دو بازیکن در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بابل، تیم فوتبال خونه به خونه پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر در این فصل روز های متفاوتی را نسبت به گذشته اش پشت سر گذاشت. بابلی ها  در این فصل با نتایج بدی که در لیگ گرفتند تا قعر جدول هم پیش رفتند اما با آمدن میثاقیان تیم کمی متحول تر از قبل نیم فصل را به پایان رساند.

آرتا منهاجی مربی خونه به خونه درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات در گفتگویی کوتاه با  با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با گزینه‌های مدنظرمان صحبت هایی را انجام دادیم و با یکی دو مورد هم به توافق رسیدیم، همچنین با توجه به سیاستی که در نیم فصل دوم داشتیم سعی کردیم به تیم پایه هم نگاهی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همان طور که می دانید خونه به خونه در چند سال گذشته سرمایه گزاری خوبی در رده پایه انجام داده و چندین عنوان قهرمانی را نیز کسب کرده است به همین اساس نگاه ما به تیم پایه ویژه است.

منهاجی با تاکید بر عدم صحت مشکلات مالی در خونه به خونه اذعان داشت: ما با گزینه‌های مدنظرمان صحبت هایی را انجام دادیم؛ این که با این نفرات به توافق برسیم و یا نه موردی طبیعی در نقل و انتقالات فوتبال است.

منهاجی در پایان درباره وضعیت ورزشگاه هفت تیر بابل گفت: تمام مسئولین در تلاشند شرایط ورزشگاه برای میزبانی فراهم شود، در ۲، ۳ مرحله بازدیدی را از هفت تیر داشتیم که خوشبختانه پیشرفت روند بازسازی را شاهد بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز