خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا بیان شد:

آغاز نهضت راهسازی در شرق مازندران/ زیرسازی و آسفالت بیش از 50 کیلومتر راه روستایی شرق مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۷۵۶

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از آغاز نهضت راهسازی در شرق مازندران خبر داد و گفت: بیش از 50 روستا از این نعمت برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، توسعه راههای روستایی در مازندران از جمله برکات مهم نظام در طول سال های مختلف انقلاب بوده است که همین راه دسترسی مناسب به روستا موجب توسعه بیش از پیش شده است.

در طول سال های انقلاب، اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی مختلفی برای بهسازی و آسفالت راههای شرق مازندران اختصاص داده شده است اما همچنان برخی از مشکلات و نارسایی ها وجود دارد.

این بار و در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با رایزنی های انجام شده توسط علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با مدیران کشوری و استانی و تزریق اعتبارات، شاهد توسعه دیگری در بخش راههای شرق مازندران خواهیم بود.

برای این منظور و بیان دستاوردهای مختلف بخش راه و اعتبارات تخصیص یافته به سراغ علی محمدشاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی رفته و کارهای انجام شده برای رفع مشکلات راه را جویا شدیم.

وی گفت: موتور توسعه صنعت حمل و نقل شرق مازندران با تخصیص اعتبارات مناسب و بهسازی و آسفالت راهها روشن شده است و بهسازی و آسفالت راههای روستایی با قوت اجرایی می شود.

شاعری افزود: در جلسه ای با مدیر کل راه و شهرسازی مازندران، آخرین وضعیت پروژه های راه و شهرسازی شرق مازندران بررسی و تصمیمات مختلفی اخذ شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مقرر شد تا عملیات زیرسازی محور همچان-وزوار و سفیدچاه-وزوار حداکثر تا پایان امسال به اتمام برسد و باتوجه به شرایط آب وهوایی منطقه، عملیات آسفالت آن تا پایان شهریور ۹۸ انجام شود.

شاعری، با اشاره به پروژه مهم گلوگاه به دامغان گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه مهم محور گلوگاه-دامغان به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان حداکثر تا پایان امسال انجام می شود.

وی افزود: زیرسازی و آسفالت محور بهشهر-زاغمرز تا پایان شهریورماه ۹۸ تکمیل می شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس ادامه داد: زیرسازی و آسفالت جاده آنتی روستای محمدآباد، دپوی مصالح و پخش آن تا پایان امسال و اتمام پروژه حداکثر تا پایان شهریور ۹۸ انجام می شود.

شاعری همچنین خاطر نشان کرد: آسفالت جاده آنتی روستای کوا-غلامی به طول ۱.۵ کیلومتر حداکثر تا پایان هفته دولت ۹۸ اجرایی می شود.

وی با اشاره به زیرسازی و آسفالت محور سه راهی کفترکار-غلامی به پابند باتوجه به اعتبارات پیش بینی شده و اعلام آمادگی مشارکت روستاییان منطقه و به ویژه مردم شریف روستای پابند یادآور شد: در اسرع وقت جلسه ای تشکیل واقدام لازم برای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات بعمل آید.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرسازی و آسفالت محور یخکش-پجیم-زلت به طول ۱۸ کیلومتر و پارم-شیخ محله-پچت با توجه به ابلاغ نسبت به انتخاب پیمانکار تا پایان امسال و شروع عملیات اجرایی آن اقدام شود.

شاعری ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده باید عملیات بهسازی و تعریض روستای یانسر به طول ۵ کیلومتر تا پایان خرداد ۹۸ به اتمام برسد.

وی بیان داشت: زیرسازی و آسفالت جاده آنتنی روستای فتکش به طول ۱.۵ کیلومتر از محور کفترکار-غلامی حداکثر تا پایان خرداد ۹۸ به پایان برسد.

شاعری با اعلام اینکه زیرسازی و آسفالت محور روستای غریب محله-محسن آباد از خواسته های مهم و چندین ساله نردم منطقه است؛ اظهار کرد: مقرر شد تا نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام و پروژه حداکثر تا پایان خرداد ۹۸ به پایان برسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: محور متکازین به ولو به طول حدود ۵ کیلومتر هم باید از سه راهی پارچ تا پایان خرداد ۹۸ به اتمام برسد.

شاعری با اشاره به خطرساز بودن جاده زاغمرز هم از شروع عملیات اجرایی (کلنگ زنی) دو تقاطع غیر همسطح محور حسین آباد-رستمکلا در ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

این مسوول ادامه داد: زیرسازی و آسفالت محور نکا-نیروگاه از دنگسرک تا نیروگاه هم از دیگر مطالبات مهم چندین ساله است که مقرر شد تا پایان شهریور ۹۸ پایان یابد.

شاعری گفت: زیرسازی و آسفالت لاین جنوبی محور حسین آباد-طوسکلا تا پایان امسال به اتمام رسیده و عملیات اجرایی لاین شمالی درسال ۹۸ شروع می شود.

وی اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت محور لایی-بندبن به طول ۱۱ کیلومتر حداکثر تا پایان سال نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام و آسفالت آن تا پایان سال ۹۸ انجام شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: زیرسازی و آسفالت محور سوچلما-ارم به طول ۹ کیلومتر حداکثر تا دهه فجر سال ۹۸ انجام شود.

شاعری گفت: زیرسازی و آسفالت روستای گرگتج-رمدانخیل به طول ۵ کیلومتر، ۳ کیلومتر آن تا پایان خرداد و ۲ کیلومتر باقی مانده تا هفته دولت سال ۹۸ آسفالت آن به اتمام برسد.

وی ادامه داد: آسفالت روستای کارکم به طول یک کیلومتر و آسفالت روستای للرد به طول ۵ کیلومتر تا پایان تیرماه سال ۹۸ انجام شود.

شاعری افزود: عملیات بهسازی و آسفالت محور اطرب-ندافخیل-درزی محله تا پایان سال جاری آغاز شود.

وی گفت: در این برنامه ریزی مقرر شد تا برای زیرسازی و آسفالت محور آغوزدره-بارکلا اقدامات لازم برای انتخاب پیمانکار بعمل آید تا مردم از راه مناسب برای تردد برخوردار شوند.

شاعری افزود: اعتبارات پروژه های فوق با پیگیری انجام شده از محل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد برکت، اعتبارات ملی ‌و استانی تامین شد که با حمایت دولت برخی از اعتبارات اختصاص داده شده است و مابقی هم اختصاص داده می شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز