خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

احتمال کولاک برف در مناطق کوهستانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۸۳۴

هواشناسی مازندران اعلام کرد: مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران در گذر روز یکشنبه بدلیل بارش برف و وزش باد شدید در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان , احتمال کولاک در این مناطق دور از انتظار نیست .

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا آسمان امروز یکشنبه 16 دی ماه را نیمه ابری در ارتفاعات با وزش باد (گاهی شدید) پیش بینی کرد و گفت: از شب در ارتفاعات غربی استان با افزایش ابر،بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود:مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران در گذر روز یکشنبه بدلیل بارش برف و وزش باد شدید در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان , احتمال کولاک در این مناطق دور از انتظار نیست .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران برای روز دوشنبه 17 دی آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده , در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و وزش باد پیش بینی کرد.

وی گفت : هوای استان در روز سه شنبه صاف تا ابری از اواخر شب چهارشنبه با افزایش ابر ،بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

اسدی افزود: آسمان مازندران در روز چهارشنبه 19 دی صاف تا نیمه ابری از اواخر روز با افزایش ابر ،بارش پراکنده و در ارتفاعات مه آلود و بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز