خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

سامانه بارشی وارد مازندران می شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۹۷

هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان از امشب بارانی می شود.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، این هفته ، با نفوذ دو سامانه بارشی آسمان استان بارانی می شود.

وی افزود:  آسمان استان امروز دوشنبه 26 آذر ماه نیمه ابری در اواخر وقت ابری ، در مناطق غربی و ارتفاعات همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان برای روز سه شنبه ابری  گاهی همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف)  ، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش باران تا صبح چهارشنبه کم و بیش در مازندران ادامه دارد ،افزود:هوای استان در این روز ابری همراه با بارش پراکنده و بتدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود.

اسدی در ادامه آسمان مازندران را برای روز پنجشنبه 29 آذر ماه صاف تا قسمتی ابری و در اواخر وقت ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد.

وی با اشاره به نفوذ دیگر سامانه بارشی جمعه به مازندران افزود : بارش باران تا صبح شنبه ادامه دارد که البته بارش ها در مناطق کوهستانی بصورت برف خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز