خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

مازندران را باید کلانشهر دید/ مدیران روح امید را در جامعه تزریق کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۱۲

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مازندران را باید کلانشهر دید، گفت: مدیران دولت روح امید را در جامعه تزرق کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد اسلامی  در جلسه شورای اداری و آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران اظهار داشت: اگر چه عمر مدیریتی من در استان مازندران کوتاه بود اما همچنان خدتمتگزار مردم استان هستم .

وی با بیان اینکه  جهاد بی منت باید ادامه داشته باشد بر وفاق و همدلی در جهت توسعه و تعالی استان تاکید کرد و افزود: همه موظیم برای خدمت به مردم اهتمام داشته باشیم تا مردم نتایج ملموس آن را مشاهده کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیران ما در این شرایط حساس باید کار جهادی و خدمت بدون منت به مردم ارایه کنند و در جهت پیشبرد وظایفشان اهتمام بیشتری به خرج دهند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ما روح امید را در جامعه تزریق کنند، افزود: ارتباط مستقیم با مردم اگرچه می تواند از لحاظ زمانی مدیران ما را دچار مشکل کند، ولی سرمنشاء خیر زیادی برای پیشرفت و توسعه است و می توان با نظرخواهی از مردم کارها را تسهیل کرد.

اسلامی گفت:اکنون که در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به سر می بربم دشمن با تمام قدرت برای بر اندازی انقلاب ما تلاش می کند ؛ این جنگ ویرانگری است ضمن اینکه پرچم جمهوری اسلامی تنها پرچمی است که دیگری تبعیت نمی کند.

وی با بیان اینکه عدم همراهی با استکبار جهانی برای کشور ما با افتخار به ثبت رسیده است افزود: دشمن برغم دسیسه هایی که برای کشور ما ایجاد کرده است اما ما همچنان با اقتدار ایستاده ایم.

اسلامی  به عقب ماندگی زیرساختی مازندران به خصوص در حوزه حمل و نقل و مسکن اشاره کرد و افزود: باید به توسعه زیرساخت حمل و نقل و شبکه راهها اعم از ریلی و فرودگاه ها در این استان توجه ویژه ای شود و وزارت راه و شهرسازی طرح های را در این ارتباط در حوزه راهسازی و ریلی در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: طرح شبکه ریلی تهران- مازندران در وزارت راه و شهرسازی همراه با توسعه فرودگاه نیز دنبال می شود و برنامه های گذشته نیز با همت استانی در وزارت راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مازندران را باید کلان شهر دید افزود: برای بخش مسکن نیز طرح ویژه ای در دست اجرا داریم که این کار می تواند با نهایی شدن تشکیل بنیاد توسعه استان مازندران پیگیری و سرمایه گذاری شود و اقتصاد و دارایی مازندران باید گام آخر را برای تشکیل این بنیاد توسعه به کار گیرد تا بتواند در امر سرمایه گذاری کمک کار توسعه استانی باشد.

وی از مردم مازندران به عنوان مردم فهیم، بابصیرت و انقلابی یاد کرد و گفت: داشتن ارتباط مستمر با مردم بابرکت و راهگشا خواهد بود و نباید از ارتباط با مردم دریغ کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مازندران برای توسعه و پیشرفت و بهره گیری از قابلیت های سرشارش نیازمند این اتحاد و انسجام دارد تا بتوان نسبت به عقب ماندگی ها اقدام عملی انجام داد.

اسلامی با اشاره به تدوین نقشه راه و سند توسعه اقتصاد مقاومتی در مازندران گفت : برای توسعه استان ریل گذاری شده و باید همدلی و انسجام برای توسعه استان وجود داشته باشد.

در این مراسم احمد حسین‌زادگان به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز