خبرگزاری کار ایران

شهردار بابل خبر داد:

سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی در سایت انجیلسی بابل

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۱۹۲

شهردار بابل گفت: سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی در سایت انجیلسی بابل در مازندران بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابل، شهردار بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرداری بابل که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در شهرداری برگزار شد گفت: در 10 ماه اخیر برای ساماندهی سایت زباله انجیلی سی بابل 80 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که این اقدام در شهرداری های مازندران بی سابقه است.

محسن کبود بیان داشت: سرمایه گذاری که در بخش تصفیه خانه شیرابه سایت و ساماندهی زباله صورت گرفته است اقدام بسیار ارزشمندی بود که در شهرداری های مازندران  سابقه نداشته است.

شهردار بابل ادامه داد: خوشبختانه در مدت 10 ماهی که افتخار خدمت رسانی به شهروندان بابلی را داشتم طرح های بیشتری از برنامه های ارائه شده به شورا صورت گرفته اجرایی شد و این روند با قدرت ادامه خواهد داشت .

وی درخصوص مطالبات شهرداری گفت: شهرداری بابل در حال حاضر ۳۰ میلیارد ریال بدهی و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که 70 میلیارد تومان از این مطالبات برای دستگاهای دولتی است و 30 میلیارد تومان برای بدهی شهروندان در ساخت و سازها و عوارض می باشد.

 کبود افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته طرح های خوبی در حوزه شهر بابل در حال انجام یا در آستانه اجرایی شدن است.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: استارت تملک فاز دوم  کمربندی‌شرقی زده شد که با  اجرای رینگ و پس از اتمام این طرح به کمربندی غربی متصل خواهد شد.

وی درخصوص احداث پل طبیعت در بابل گفت: خوشبختانه بیش از ۶۰% مطالعات  این طرح انجام شد که این طرح در میدان ولایت و حدفاصل پارک شهیدشکری تا باغ ملی اجرایی خواهد شد.

شهردار بابل ادامه داد: برای ساخت پارک مادر پیمانکار انتخاب شد اما ستاد بازآفرینی اداره کل راه‌وشهرسازی گفت این کار را آن‌ها انجام خواهند داد که تاکنون منتظر اجرای عملیات از سوی آن‌ها بودیم که اگر تا یک ماه دیگر اقدامی صورت نگیرد خودمان اقدام می‌کنیم.

کبود درخصوص ساماندهی بابل‌رود بیان داشت: تا پیش از این هیچ مطالعه‌ی اصولی برای این طرح صورت نگرفته بود و مستنداتی در این خصوص وجود نداشت که براساس آن طرح و مطالعه را ادامه دهیم و هم اکنون مطالعه ساماندهی بابل‌رود در دو فاز به انجام رسیده است و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم که با پیگیری  فرماندار ویژه و همکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ردیف بودجه ۸ میلیارد تومانی برای ساماندهی بابل‌رود تعریف شده است که اقدامی بسیار مهم می باشد.

وی ادامه داد: دکترنجفی  نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی از طریق دکتر نوبخت بحث بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی ساماندهی بابل‌رود را پیگیر شدند که اگر حداقل بخشی از آن اختصاص یابد باعث رونق پروژه خواهد بود.

 کبود درخصوص پروژه میدان مددی که عملیات اجرایی آن اغاز شد گفت: این طرح پیش از این مطالعه شده بود وخوشحالم از اینکه کلنگ زنی میدان مددی انجام پذیرفت.

وی درخصوص روند کندی پروژه ها گفت: سعی میشود کار با دقت هر چه تمام تر صورت گیرد.

شهردار بابل در خصوص سفر زیارتی و خدماتی جمعی از نیروهای شهرداری بابل در اربعین حسینی به کربلا بیان داشت: از شورای شهر مرخصی گرفتم و با پرسنل شهرداری و با هزینه شخصی و به قصد خدمت‌رسانی به سفر زیارتی کربلا رفتیم که دستاورد معنوی زیادی به همراه داشت.

وی ادامه داد : اگر به دنبال به ثمر نشستن سند چشم‌انداز شهرستان هستیم، باید هم‌نظر و همدل باشیم و با بهره گیری از خرد جمعی به اهداف خود دست یابیم.

کبود افزود: همه مسئولان نیازمند انتقاد سازنده خبرنگاران هستند اما در کار اجرایی اشتباهات وجود دارد و اگر آمار کارهای اجرایی بیشتر باشد، مطمئنا اشتباهات هم افزایش می‌یابد ولی مطمئنا نقد منصفانه در رفع این اشتباهات سازنده است.

شهردار بابل تاکید کرد : خبرنگار باید در کنار انتقادش، تخصص داشته باشد و کارشناسانه و با استراتژی حرف بزند نه اینکه خود سوال کند، خود قضاوت کند و خود هم نتیجه‌گیری کند در این شرایط اثرات کارش ماندگار نخواهد بود و اگر به جای حل کردن برخی مسائل راحت، اخلاق را زیر پا بگذاریم، مطمئنا به عقب برمی گردیم.

وی گفت: خبر نباید یک‌ روزه باشد، تلاش کنید خبر شما ماندگار شود و در آن صورت به مثابه کارِ مسئولی است که کارش ماندگار و میراثی شود و در اطلاع رسانی خبر، خدا ، عدالت و حق را رعایت کنید تا سبب تشویش اذهان عمومی نگردید.

شهردار بابل در خاتمه از همه عزیزانی که در کنار شهرداری بابل برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش می کنند صمیمانه سپاسگزاری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز