خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران؛

حسین زادگان از بی توجهی برخی مدیران به شورای توسعه انتقاد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۶۴۴

سرپرست استانداری مازندران از غیبت طولانی برخی مدیران دستگاه های اجرایی در نشست های مهم استانداری از جمله شورای برنامه ریزی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران، برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان سه قوا را برای بررسی مسائل و مشکلات مختلف استان ضروری دانست و از غیبت طولانی برخی مدیران دستگاه های اجرایی در نشست های مهم استانداری از جمله شورای برنامه ریزی انتقاد کرد.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران مکلف است تا عدم حضور غیر موجه برخی مدیران را به سازمان ها و یا وزارتخانه متبوع گزارش کند تا تعیین تکلیف شود.

سرپرست استانداری مازندران برگزاری جلسات مکرر در استان را یکی از دلایل مهم عدم حضور برخی مدیران عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی روزانه چندین نشست پیاپی در استان برگزار می شود که براساس دعوتنامه حضور مدیران در این برنامه ها الزامی است.

وی ادامه داد: باید جلسات استانی در سطح مدیران کل و معاونت ها تدوین شود تا مدیران مجبور نشوند در تمام جلسات استانی حضور یابند و سایر برنامه های آنها روی زمین بماند.

حسین زادگان پیشنهاد کرد تا این نشست در سطوح استانی نیز با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری و رئیس مجمع نمایندگان استانی برگزار شود که می تواند تصمیم سازی خوبی برای توسعه استانی به همراه داشته باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه صنایع بر اساس عرضه و تقاضا باید ایجاد شوند ،ادامه داد: متاسفانه بسیاری از صنایع تبدیلی و مورد نیاز کشاورزی در استان ایجاد و جانمایی نشده است.

حسین زادگان بیان کرد: همچنین باید نوسازی واحدهای شالیکوبی و سورتینگ نسبت به تامین نیازمندهای موجود برنامه ریزی شود تا خلا و ظرفیت های خالی این بخش تکمیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز