خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی مازندران :

تعامل شورا و نمایندگان مجلس گامی بلند در جهت توسعه استان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۱۳

رئیس شورای اسلامی مازندران گفت: تعامل و همکاری شورای شهر و روستاها و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گامی بلند در جهت توسعه استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،فرزین محمودی پاتی صبح امروز چهارشنبه در هفتمین اجلاسیه شورای اسلامی استان مازندران با تشریح ظرفیت های استان مازندران اظهار داشت: با وجود ظرفیت های موجود در استان اما آنطور که باید از این پتانسیل ها بهره گیری نمی شود .

وی افزود: از نکات مهم در مازندران زیرساخت های حمل و نقل است که نقش مهمی در مکمل گرایی بازی می کند بنابراین تقویت و توسعه این مهم بایستی با همکاری و تعامل مطلوب صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی مازندران ، شورای شهر و روستا را به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری و روستایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را دو ظرفیت مهم دانست که می توانند با تعامل و همکاری نقش موثری در توسعه استان داشته باشند.

وی ، تخصیص نیافتن بودجه کافی برای شورای عالی استان را از دیگر چالش ها برشمرد و گفت: کمتر از یک بیستم بودجه شورای عالی در استان ها در حال توزیع شدن است و این مسئله باید برطرف شود.

محمودی پاتی با بیان اینکه متاسفانه ارکان حکومتی شوراها را جدی نمی گیرند افزود: یکی از مسائل مهم فراروی شوراهای استان ها، تخصیص نیافتن حقوق و مزایای اعضای شوراهای است و حق جلسه شورا مربوط به سال 84 بوده و هنوز افزایش نیافته است.

محمودی پاتی شمار اعضای شورای شهر و روستای مازندران را هشت هزار و 140 عضو اعلام کرد و گفت: از این تعداد هفت هزار و 824  اعضای شورای روستاها و 316 نفر عضو شورای شهر استان هستند که میتوانند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز