خبرگزاری کار ایران

روز پر حادثه در مازندران؛

واژگونی خودرو در عباس آباد و جویبار حادثه آفرید

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۷۱

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از 2 کشته و 2 مصدوم به علت واژگونی خودرو در عباس آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به فوت در منطقه "پل پسنده" در شهرستان عباس آباد، ماموران پلیس راه سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 سفید رنگ به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و به پایین پل سقوط کرد و واژگون شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در این حادثه 2 سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 2 نفر دیگر مصدوم که با حضور عوامل امداد و نجات مصدومان حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، افزود: تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از جمله علل مهم در وقوع حوادث رانندگی و واژگونی خودرو است.

یک کشته و یک مصدوم به علت واژگونی خودرو در جویبار

همچنین  فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به فوت در منطقه " لاریم " ماموران پاسگاه انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سفید رنگ به رانندگی یک زن و سرنشین فردی دیگر که در مسیر "لاریم – ساری" در حرکت بوده به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و در حاشیه جاده واژگون شد.

سرهنگ اکبر درویشی، اظهار داشت: در این حادثه سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده نیز به صورت سطحی مصدوم شد.

سرهنگ درویشی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف در دست بررسی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز