خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد:

مرگ 47 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۳۴

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : در شش ماهه سالجاری تعداد 47 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشت.

به گزارش  ایلنا ،  علی عباسی اظهار کرد: از کل فوتی های مسمومیت با  قرص برنج در شش ماهه سالجاری در استان 27 نفر مرد  و  ما بقی زن هستند.

وی گفت: در این مدت شهرستان های بابل با 9 ، ساری ، آمل  هر کدام با 8 فوتی بیشترین  و شهرهای نور ، فریدونکنار و محمودآباد هر کدام با یک مورد کمترین فوتی آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با بیان اینکه مرداد با 12 ، شهریور با 10 ، تیر با 8  فوتی  گفت :   از این تعداد 37 نفر متاهل و ما بقی مجرد بوده اند.

وی افزود: سنین 21 تا 30 سال با 14 مورد بیشترین فوتی ناشی از مسمومیت با قرص برنج گزارش شده است.

این مقام اجرایی استان خاطر نشان کرد : هر چند طی سال های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم اما میتوان با اعمال تدابیر ویژه و سختگیرانه تر برای جلوگیری از ورود غیرقانونی قرص برنج به کشور و ممنوعیت فروش ، آن را دو چندان می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز