خبرگزاری کار ایران

در فاصله ۳ روز مانده تا نیمه نهایی لیگ کشتی؛

آرش زین بابل برای بار دوم انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۱۵

مدیرعامل تیم کشتی آرش زین بابل با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی، بار دیگر انصراف خود را از حضور در ادامه لیگ برتر کشتی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حسن آقاجانی، مدیرعامل باشگاه آرش زین بابل با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی، بار دیگر انصراف خود را از حضور در ادامه لیگ برتر کشتی اعلام کرد ! متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رسول خادم، ریاست محترم فدراسیون کشتی، با سلام احتراما پیرو مکاتبه قبلی درخصوص تصمیم سرمربی تیم ملی کشتی امید در مورد ایجاد محدودیت استفاده از کشتی گیران تیم ملی امید در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر به استحضار می رساند تا این لحظه هیچ گونه مکاتبه ای از سوی فدراسیون محترم، سازمان لیگ و هیات کشتی مازندران با این باشگاه صورت نگرفته است.

علیهذا با توجه به نیاز مبرم این باشگاه جهت استفاده از کشتی گیران امید خود (کامران قاسم پور، ایمان صادقی، یونس امامی، امیرحسین کاووسی) در مرحله پایانی لیگ از آنجاییکه فاصله مسابقات مذکور تا مسابقات جهانی زمان مناسبی می باشد و مطمئنا این تصمیم سرمربی تیم امید فقط و فقط به ضرر باشگاه آرش زین می باشد بدینوسیله از حضور در مرحله نیمه نهایی انصراف میدهیم. 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، با این انصراف تکلیف تیم چهارم حاضر در مرحله نیمه نهایی هم مشخص شد. 

پس از انصراف آرش زین بابل تیم سوم گروه (ب )یک تیم دیگر از مازندران به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.

مسئولین پتروشیمی بهشهر که معتقد اند به ناحق توسط مسئولین فدراسیون کشتی و سازمان لیگ حذف شده اند حالا باید جایگزین آرش زین شوند.  

با این اتفاقات برنامه مرحله نیمه نهایی به طور کامل تغییر خواهد کرد و پاس ستارگان ساری که پیش از این قرار بود با بیمه رازی بابل دیدار کند حالا باید به مصاف تیم میزبان، یعنی راه و شهر سازی گلستان برود.

از سوی دیگر پتروشیمی به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نهایی راه یافته که باید با تیم بیمه رازی بابل دیدار کند. 

بهشهری ها بازی دشواری  دارند، چراکه از طرفی تمرینات شان متوقف شده بود و از طرف دیگر بیمه رازی هفته گذشته ۵ کشتی گیر خارجی جذب کرده که ۳ نفر آن ها در مسابقات جهانی بوداپست مدال طلا گرفته اند !

مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۴ تیم راه و شهر سازی گلستان، پاس ستارگان ساری، بیمه رازی بابل و پتروشیمی بهشهر در روز های نهم و دهم آبان ماه در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

 نفت تهران و بیمه رازی با ۵ قهرمانی پرافتخار ترین تیم های لیگ برتر ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز