خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در گفت و گو با ایلنا؛

زمین تیم فوتبال نساجی به باشگاه واگذار شده، نه شخص آقای پرهام/نبود دفتر باشگاه نساجی در قائمشهر،مکاتبات را به حداقل رسانده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۵۲

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت:متاسفانه به علت عدم وجود دفتر باشگاه در قائمشهر مکاتبات به حداقل رسیده است.

به گزارش ایلنا،بعد از مصاحبه صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مبنی بر عدم حمایت مسئولین ورزش استان از نساجی به سراغ فرشید قدیمی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر رفتیم و در همین ارتباط با وی گفتگو کردیم که در ذیل می خوانید.

خبرنگار ایلنا: آقای صنیعی فر ضمن تاکید بر علاقه خود به نساجی و مردم قائمشهر بازهم از حمایت نشدن از سمت مسئولین گله کرد و اعلام کرد با این شرایط قادر به تیمداری نخواهد بود.نظر شما در این رابطه چیست؟

در ابتدا هفته تربیت بدنی را تبریک میگوییم و جا دارد از بازی خوب تیم نساجی جلوی سپاهان تشکر کنم و خسته نباشید بگویم خدمت مربیان ،بازیکنان و بقیه عوامل تیم مخصوصا هوادارانی که به اصفهان رفتند.

حق نساجی حداقل کسب یک تساوی بود ولی برای چندمین بار اشتباهات داوری مانع از کسب امتیاز شد.

ما هم از طریق رسانه ها متوجه گلایه های مالک نساجی شدیم ولی صادقانه عرض میکنم هنوز خواسته مشخصی از سوی مالک یا مدیر عامل عنوان نشده تا به کمک هم در صدد رفع مشکل برآییم.

خبرنگار ایلنا: یکی از مسائلی که همواره آقای صنیعی فر بر آن تاکید میکنند این است که حتی یک زمین در قائمشهر در اختیار ما نیست و برای زمین فوتبال باید پول پرداخت کنیم, این ادعا درست است؟

تا جایی که من اطلاع دارم زمین فوتبال شهید وطنی در اختیار تمام رده های تیم نساجی است.شهید وطنی هر سال به بخش خصوصی واگذار می شود اما بخش خصوصی مازاد زمین را اجاره می دهد.

یعنی جز زمان هایی که باشگاه نساجی به زمین احتیاج داشته باشد.متاسفانه به علت عدم وجود دفتر باشگاه در قائمشهر مکاتبات به حداقل رسیده و باز هم اعلام می کنم اگر مشکلی در مورد شهید وطنی وجود دارد حتما به ما گفته شود تا نهایت همکاری را با نساجی انجام دهیم.

اصلا این استادیوم با بیش از ده میلیارد هزینه برای تیم نساجی آماده شده.قبل از شروع بازی ها تمام مسئولین از جمله استاندار، نماینده ها،فرماندار،رسانه ها و... پای کار آمدند تا ورزشگاه اماده شود و از بازی اول در قائمشهر میزبان حریفان باشیم.

خبرنگار ایلنا: مساله زمین ماهفروجک به کجا کشید؟

زمین شش هکتاری بعد از جلسات متعدد در زمان آقای پرهام به باشگاه نساجی واگذار شد،بنده در جریان توافقات آقای پرهام با آقای صنیعی فر نیستم و نمیدانم آقای صنیعی فر به چه شکل و از کدام ارگان پیگر مساله زمین هستند ولی بنده به عنوان متولی ورزش قائمشهر هنوز ندیدم از باشگاه نساجی کسی به اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر بیاید برای پیگیری این موضوع،ما این آمادگی را داریم تا به اتفاق مسئولین باشگاه این موضوع را پیگیری کنیم.

 از نظر ما زمین در اختیار باشگاه نساجی است و اگر آقای پرهام باشگاه را در اختیار مالک جدید گذاشته آن زمین هم بخشی از دارایی های نساجی بوده است،مگر اینکه آقای صنیعی فر تمایلی برای دریافت آن زمین نداشته باشد.

 زمین به باشگاه نساجی واگذار شده نه شخص آقای پرهام،بنده این قول را می دهم درصورت تمایل آقای صنیعی فر پیگیری ها را انجام دهیم و به کمک هم تکلیف این موضوع را روشن کنیم.

از نظر بنده این موضوعات به سادگی قابل حل شدن است.اما متاسفانه کل تیم و مسئولان در شهر دیگری حضور دارند و چون دفتری در قائمشهر نیست مکاتبات و تعامل بین ما به حداقل رسیده.بنده چند بار به آقای امیری هم این موضوع را گفتم.

حداقل انتظار ما این است که نساجی قائمشهر در قائمشهر دفتر داشته باشد تا امورات فی ما بین راحت تر شود.

در حال حاضر ما درخواست های دوستان را از رسانه ها متوجه می شویم و پاسخ خودمان را هم به رسانه ها می دهیم.

تیم در تهران تمرین می کند و در بابلسر سکونت دارد و ارتباط ما بسیار کم شده. حتی گاهی زمان بازی های تیم های رده پایه به ما اعلام نمی شود و این ناهماهنگی مشکل ساز می شود ،به طور مثال چند رور پیش ناظر فدراسیون و داورها و... پشت درب بسته ماندند چون به هیئت فوتبال اطلاع داده نشده بود که البته با پیگیری و حضور آقای درویشی مشکل حل شد.

در هرصورت اگر از ما مطالبه ای داشته باشند ما با جان دل پذیرای مطالبات باشگاه هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز