خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خبر داد:

کشف تجهیزات گرمایشی احتکار شده یک میلیاردی در نوشهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری محتکر لوازم گرمایشی (پکیج) به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قاسم محمدی در تشریح این خبر گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم گرمایشی در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در بازرسی از انبار دپوی کالا 4 دستگاه پکیج با مارک بوتان، 3 هزار و 187 قطعات دستگاه پکیج با مارک ایران رادیاتور و77 دستگاه پنل رادیاتور به مارکSGP را کشف کردند .

سرهنگ محمدی ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و 788 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: انبار مورد نظر پلمب شد و کالاهای کشف شده تحویل اداره صنعت ، معدن و تجارت شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به این که قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز