خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه استان مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۳۶

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافکی از روز سه شنبه 27 شهریور ماه تا روز یکشنبه یکم مهرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، سرهنگ "علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور تردد موتورسیکلت به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 27 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه یکم مهرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی، با اشاره به این که تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع می باشد، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت 2 بعد از ظهر روز سه شنبه 27 شهریور ماه تا 2 بامداد روز چهارشنبه 28 شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی در ادامه، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز جمعه 30 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به این که، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر ظهر روز شنبه 31 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه یکم مهمرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد، گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 شب روز شنبه 31 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی از ممنوعیت ترددکلیه تریلرها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 27 شهریورماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ های 28 ، 29 و 30 شهریور ماه و همچنین از ساعت 12 ظهر روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از محور هراز ممنوع می باشد.

به گفته سرهنگ قدمی، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 30 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه مورخ 30 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 با اعلام ماموران مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز شنبه 31 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 6 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه با اعلام مامورین مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت تردد در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس نیز خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخه های 28 ، 29 ، و 30 شهریورماه در محور فوق ممنوع می باشد.

سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورهای را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران انتظامی و پلیس راه مستقر در این محور ها و همچنین مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز