خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۴۷

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی این هفته خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه،محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اجرا می شود .

وی افزود:به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه ) 18 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز (شنبه )21 اسفندماه در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع بوده و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه مورخ 20 اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 18،19 و20 اسفندماه ممنوع است.

سرهنگ قدمی، افزود: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

ضمنا شماره تلفن 2182934 باپیش شماره 011 پلیس راه مازندران به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های هموطنان گرامی است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز