خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان در سینما کانون ساری

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۸۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان در سینما کانون ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمود شالویی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: از امروز تا  ۱۴ شهریورماه، سینما کانون ساری میزبان فیلم‌های شرکت‌کننده در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان می‌شود.

وی افزود:برگزاری همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در ادامه سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر عدالت فرهنگی، گسترش فضای شادی و نشاط جشنواره به سراسر کشور، ایجاد زمینه مناسب برای توجه بیشتر به سینمای کودک و نوجوان و محروم ساختن کودکان و نوجوانان و خانواده‌های ایران اسلامی و همچنین ایجاد امکان برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم در استفاده از برنامه‌های این جشنواره انجام خواهد شد.

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز طرح ملی «سیمرغ و پروانه‌ها» در جشنواره ملی فجر سال گذشته و استقبال شایان توجه مسئولان استان‌ها و هم‌میهنان عزیز از این طرح، با تأکید ریاست سازمان سینمایی، موافقت دبیر جشنواره فیلم کودک و هماهنگی انجام شده بین بنیاد سینمایی فارابی، مدیرکل امور استان‌های سازمان سینمایی، ادارات کل ارشاد استان‌ها و مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هم زمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در سراسر کشور انجام و مقرر شد استان‌ها از روز شنبه دهم شهریور ماه به مدت پنج روز به نمایش تعدادی از فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره سی و یکم مبادرت کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مازندران، در دو سئانس ۱۸ و ۲۰ تعداد ۱۰ فیلم ایرانی و خارجی جشنواره سی و یکم به نام‌های وای آمپول، آهوی پیشونی سفید ۲، سیمین، سوم شخص غایب، ال‌کلاسیکو، قهرمان کوچک، لالا کن، پرنسس طلسم شده، تپلی و دوچ را نمایش درخواهد امد.

با هماهنگی‌های انجام شده جشنواره در استان‌ها همچنین پنج فیلم خاطره‌انگیز و ماندگار: شهرموش‌ها یک، کلاه قرمزی و پسرخاله، گلنار، پاتال و آرزوهای کوچک و دزد عروسک‌ها نیز به صورت ویژه برای هم‌میهنان عزیز به نمایش درخواهد آمد که جزئیات این بخش توسط هر استان اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز