خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۸۹

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری و تعطیلات عید قربان در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (سه شنبه) 30 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 4 شهریورماه از محورهای "کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه شنبه30 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه 31 مردادماه از "مرزن آباد" به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز امروز (سه شنبه) تا روز چهار شنبه از کرج به سمت مرزن آباد  به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، خاطر نشان کرد:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 2 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 3 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 3 شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز (سه شنبه) و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 12 روز شنبه 3 شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 3 شهریورماه از "رودهن" به سمت "آمل" ممنوع بوده و از ساعت 14 روز جمعه 2 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از"آب اسک" به سمت "رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی اذعان داشت : تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز های چهارشنبه و جمعه از محور فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز