خبرگزاری کار ایران

۴۰ سال گذشت؛ همچنان ایستاده ایم!

مسئولان محترم مازندران برای مقابله با بحران های صنعت آماده اند؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۰۱

ایستادگی تمام قد نظام و مردم در برابر استکبار جهانی، خشم دشمنان و بدخواهان را برانگیخته و این موضوع برای ملت و مسئولان ما تازگی ندارد.

کشورمان در شرایط خاصی به سر می برد و به گفته برخی مسئولان، هم اکنون وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با رقبایی به سرکردگی آمریکای جهانخوار شده ایم و البته دولت تدبیر و امید از ماه ها پیش برای مقابله با وضعیت های مختلف تدابیر لازم را اتخاذ کرده و تلاش بران است که با حداقل ها از این شرایط بگذریم.

در این نبرد ظالمانه اقتصادی؛ بی شک بخش های تولیدی و صنعت در خط مقدم جبهه هستند و اگر کارآفرینان و مدیران صنعت ما آمادگی های لازم را برای رویارویی با شرایط پیش رو نداشته باشند،ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که جبران آنها تا حدی غیر ممکن باشد.

مشکلات کنونی صنعت اگر چه متفاوت و متنوع می باشد اما عمدتاً معطوف به کمبود نقدینگی است و از آن جایی که در ماه های اخیر موفق به جذب تسهیلات نشده اند و نظام بانکی هم همراهی لازم را به عمل نیاورده با آغاز رسمی تحریم ها قطعا با مشکلات جدی مواجه خواهند شد؛ اگر چه در روزهای اخیر برخی از کارخانه های تولیدی که سوابق نسبتا طولانی در عرصه تولید داشته اند به دلیل کمبود مواد اولیه که متاثر از کمبود منابع مالی است؛ ادامه فعالیت آنها به اما و اگر کشیده شده و به دغدغه جدی مسئولان و مردم تبدیل شده اند.

برای مدیران بخش های مختلف و از جمله مسئولان و متولیان صنعت ما که کمتر در شرایط بحران اعمال مدیریت کرده و کارنامه اشان اغلب مثبت ارزیابی می شود؛ شرایط فعلی بهترین عرصه برای آزمون توانمندی ها ی آنان می باشد؛ آیا مدیران ما توانایی مدیریت در شرایط بحران را دارند؟

محدوده این بحث مهم را به استان مازندران می برم؛ مسئولان و مدیران محترم بخش صنعت برای ایمن سازی کارخانه ها در برابر تحریم های احتمالی چه اقداماتی را انجام داده اند؟ آیا اتاق فکری برای غلبه بر بحران های مختلف در بخش های اقتصادی استان تاسیس کرده ایم؟ فرض کنیم کارخانه ای با کمبود مواد اولیه مواجه شده و تولید در این واحد عن قریب تعطیل شود؛ آیا آمادگی های لازم برای پیشگیری از این وضعیت موجود است؟

آقایان محترم و مسئولان معزز! فکر نکنیم که بحران و تعطیلی کارخانه ها مختص دیگر مناطق کشور است و مازندران از این وضعیت مستثنی می باشد؛ این مشکلات همچون سیلی است که اگر آمادگی نباشد؛ همه چیز را با خود خواهد برد! آیا شما نیز آماده اید؟

به عنوان رسانه ای که ارتباط تنگاتنگی با بخش های مختلف اقتصادی و صنعت دارد و به نسبت دیگر رسانه ها، بیشتر با مسائل و مشکلات کارخانه ها سروکار دارد؛ دغدغه جدی ما این است که آیا برای مقابله با توطئه های شوم اقتصادی استکبار جهانی آمادگی جامع  و کافی داریم؟ لطفا مسئولان محترم استان در این باره شفاف صحبت کنند و نگرانی های افکار عمومی را به حداقل برسانند.لطفاً!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز