خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبر داد:

افتتاح 10 پروژه آبرسانی شهرستان های مازندران در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۸۱

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت:بیش از 10 پروژه آبرسانی در مازندران افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ذبیح الله ذاکری گفت: طرحهای قابل بهره برداری در هفته دولت شامل؛ حفر و تجهیز 3 حلقه چاه با آبدهی 135 لیتر در ثانیه، اجرای 900 متر خط انتقال آب ، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، احداث یک باب مخزن 50 متر مکعبی، تهیه ونصب 11 فیلتر حذف آهن و منگنز، 51 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، احداث 3 رشته خط انتقال نیرو به قدرت 400 کیلووات ، احداث 40 متر مربع اطاقک ، 600 مترمربع محوطه سازی و حصارکشی می باشد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، اعتبار صرف شده برای افتتاح و یا بهره برداری از این طرحها را 123 میلیارد و 300 میلیون ریال دانست.

وی، به پروژه هایی که عملیات اجرایی آن  همزمان در هفته دولت آغاز می شود اشاره و تصریح کرد: این پروژه ها شامل؛  احداث تصفیه خانه به ظرفیت 100 لیتر در ثانیه، احداث مخزن جمع کننده به حجم 500  متر مکعب، احداث حوضچه های آبگیر ، ته نشینی و زلال سازی گندزدایی به حجم 3650 مترمکعب است.

 ذاکری مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این طرحها را 45 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران از اصلاح و توسعه 51 هزارمتر شبکه آبرسانی به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات در نواحی فاقد شبکه، تامین آب مورد نیاز با فشار مناسب ، تعویض لوله های فرسوده  و کاهش هدر رفت آب خبر داد و گفت: این طرح به صورت نمادین در شهر ساری آغاز می شود.

گفتنی در مجموع بیش از 35هزار خانوار از مزایای این طرحها در مازندران برخوردار می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز