خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران خبرداد:

وجود ۲۴ پروژه نیمه کاره آبرسانی در شهرهای غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۷۱

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران ازوجود ۲۴ پروژه نیمه کاره آبرسانی در شهرهای عباس آباد، تنکابن و رامسر خبرداد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران ازوجود ۲۴ پروژه نیمه کاره آبرسانی درشهرهای عباس آباد، تنکابن و رامسر خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، ذبیح اله ذاکری دربازدید از پرو ژه‌های آبرسانی غرب مازندران افزود: این طرح‌ها شامل حفر وتجهیز۶ حلقه چاه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، ۶ پروژه احداثخط انتقال بطول ۳۶ هزار و ۶۰۰ متردر اقطار ۷۰۰ الی ۲۰۰ میلیم‌تر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، احداثیک باب منبع هوایی ۲۰۰مترمکعبی، احداث۴ باب مخرن به حجم ۱۶هزار و ۴۰۰ مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ، اجرای ۳ پروژه شبکه توزیع و احداثمدول اول سیستم ارتقاء کیفی آب شهر کلارآباد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد است.

وی با بیان اینکه برای اجرایی این پروژه‌ها ۲۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیاز می‌باشد، یاد آور شد: حفر وتجهیز یک حلقه چاه و شبکه توزیع کرات کتی، حفر وتجهیز یک حلقه چاه و احداثپل کابلی کلارآباد، احداثمخزن ذخیره ۱۰ هزار متر مکعبی تنکابن، حفر و تجهیز یک حلقه چاه نشتارود، مخزن بتنی یکهزار متر مکعبی کتالم و اجرای سیستم ارتقاء کیفی آب شهر کلارآباد از پروژه‌هایی می‌باشند که به اتمام رسیده است.

مدیر عامل آب وفاضلاب مازندران دراین بازدید درجمع مدیران وهمکاران غرب مازندران گفت: برای رسیدن به اهداف سازمانی باید همکاری وبهره گیری از تفکرات گروهی را سرلوحه کار‌ها قراردهیم چرا که تفکر جمعی نتیجه بهتر و مطلوب تری خواهد داشت.

ذاکری دراین جلسه برتکریم ارباب رجوع تاکید نمود وافزود: با پیشرفت تکنولوژی انتظارات مردم از سازمان بیشتر شده ودراین راستا نیاز است تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی بر افزایش کیفیت آب وحساسیت دربخش تامین وتوزیع آب آشامیدنی تاکید نمود ویادآور شد: با توجه به اینکه بارش باران نسبت به سال گذشته کمتر شده است باید نسبت به ایجاد منابع پایدار تامین آب تلاش بیشتری صورت گیرد تا در تابستان شاهد کمترین تنش آبی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز