خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران اعلام کرد:

کشف 40 کیلو مواد مخدر در محور سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۸۸

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران از کشف 40 کیلو مواد مخدر در محور سوادکوه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ "علیرضا ثقفی" در مشروح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که، یکی از سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر از محور سوادکوه را دارد، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم و همراهان وی را حین تردد در این محور با یک دستگاه خودروی 206 شناسایی کردند .

سرهنگ ثقفی،تصریح کرد: با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان سوادکوه ، خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی متوقف و سرنشینان آن که یک زن و یک مرد اهل استان گلستان بوده اند دستگیر شدند .

وی از کشف قریب به 40 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

ثقفی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده اند .

وی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز