خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد:

نقش علم پزشکی در ارتقای موفقیت ورزشکاران

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۴۲

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کشور بر اهمیت نقش علم پزشکی بر موفقیت ورزشکاران و کاهش آسیب ها در حین مسابقات تاکید کرد.

 سمینار تازه های پزشکی فوتبال امروز در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور اساتید و ورزشکاران در ساری برگزار شد.

توحید سیف برقی امروز در حاشیه برگزاری این سمینار در گفتگو با خبرنگار ایلنا به اهمیت و نقش علم پزشکی در ورزش و فوتبال پرداخت و اظهار داشت:  نقش علم پزشکی در ورزش و فوتبال واضح و تاثیرگذار بوده و تمام تشکیلات تیم‌های ورزشی بر این موضوع تاکید ویژه دارند ضمن اینکه اثرات آن  در جلوگیری و پیشگیری از آسیب و توانبخشی آسیب در حین مسابقات به خوبی مشهود است.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش در راستای سیاست‌های تمرکززدایی آموزش پزشکی در فوتبال است و بر اساس طراحی کمیته فوتبال مقرر شد کلاس‌های آموزشی مختلف در مرحله اول در تمامی استان‌ها آموزش‌های لازم مانند آسیب به سر، معاینات قلبی عروقی و تمامی موارد که مرتبط با سلامت ورزشکار است انجام شود.

رئیس کمیته پرشکی فدراسیون فوتبال کشور با اعلام اینکه  در برنامه سا ل98 این همایش‌ها و برنامه‌های آموزشی با کمک فناوری آی تی به صورت هفتگی برای کل کشور برنامه‌ریزی شده است،گفت: تمام هیئت‌های پزشکی فوتبال و  ورزشکاران ،مربیان وپزشکان می‌ توانند روز و ساعت خاص مسائل مربوط به روانشناسی، توانبخشی، آسیب، تاثیر مواد مخدر و تمام مسائلی که مربوط به ورزش است را آموزش ببینند.

وی ادامه داد:  با این روش برنامه "برنامه یک روز در سال " به برنامه های هفتگی با بهترین اساتید برگزار می شود تا همه ی افراد مرتبط با این موضوع از آموزش های اساتید بهره مند شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز