خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

نظام دامپزشکی مازندران به موقع پاسخگوی متقاضیان باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۴۵۸

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت:  یکی از دغدغه های متقاضیان حضور نداشتن منظم رئیس نظام دامپزشکی در محیط کار است که حضور مسئولانه و مستمر در نظام دامپزشکی را برای پاسخگویی به متقاضیان ضروری است.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله مهاجر ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به مسائل و مشکلات حوزه  های دامپروری و آبزی پروری مازندران در خصوص صدور پروانه بهداشتی پرداخت و اظهار داشت :یکی از دغدغه های متقاضیان حضور نداشتن منظم رئیس نظام دامپزشکی در محیط کار است که حضور مسئولانه و مستمر در نظام دامپزشکی را برای پاسخگویی به متقاضیان ضروری است.

وی افزود: باتوجه به گذشت پنج سال از انتخابات هیئت رئیسه نظام دامپزشکی ضروری است وزارت جهاد کشاورزی در کمترین زمان ممکن نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: طبق قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی آمده است انتخابات این سازمان بلافاصله بعد از پایان دوره باید برگزار شود.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  موضوع مطروحه و مشکلات فراروی بیان داشت: اصل قانون نظام دامپزشکی مورد تایید است و مشکلی ندارد .

وی افزود: چنانچه صلاحیت افراد و متصدیان دارای مسائلی است باید از طریق بخش های مرتبط مسائل مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز