خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس تاکید کرد:

ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات دولتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۰۶

سخنگوی کمسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بر توزیع عادلانه اعتبارات دولتی در استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی محمد شاعری صبح امروز در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه 165میلیارد و 500 میلیون تومان از محل صندوق ذخیره ارزی برای ایجاد اشتغال روستایی  ابلاغ‌شده است که تاکنون 7 تا 8 درصد آن جذب شده است که این میزان بسیار اندک است،اظهار داشت: این میزان اعتبار و طرح ها به بانک های عامل شامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کار آفرینی امید معرفی شده اند.

وی افزود: در ارزیابی مجلس بانک کشاورزی در حوزه مدیریت اقتصاد کشاورزی فعال ترین بانک در حوزه تخصیص تسهیلات است که برای این امر اختصاص داده شده است.

نماینده مردم نکا،بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای برنامه ریزی پیش بینی منطقی منابع برای آینده و تحقق اهداف توسعه برای منطقه و محله است،افزود: بایستی در این شورا خطرات احتمالی استان  پیش بینی و راهکار مناسب ارائه شود.

شاعری تصریح کرد:صحن شورای برنامه ریزی با بهره گیری از تجارب فرهیختگان استان رخدادهای احتمالی را پیش بینی  کرده و تدابیر مناسب جهت رفع آن اتخاذ کند.

نماینده مردم نکا،بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  عمده تصمیات در این شورا برای منابع دولتی است در حالیکه مازندران از منابع  وسیعی برخوردار است که میتوان بخوبی از آن بهره گیری کرد.

وی با اعلام اینکه وزیر ارتباطات بمنظور رفع مشکلات مخابرات به مازندران سفر می کند،نبود پوشش صد در صدی  تلویزیونی را از مهمترین مشکلات مازندران برشمرد و افزود: بزودی این مسئله در استان پیگیری و رفع می شود.

شاعری در ادامه بر توزیع عادلانه اعتبارات دولتی در سطح استان تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز