خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۳۰

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت تعطیلات ایام 14 و 15 خردادماه و سالروز شهادت امام علی (ع) در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ "علیرضا قدمی" اظهار داشت: با توجه به تعطیلات این ایام به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 13 خردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 خردادماه از محورهای "کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران بیان داشت: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور "چالوس – کرج"، ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 13 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 14 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 18خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی بیان کرد: برای تسهیل در برگشت زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت 19 روز دوشنبه 14 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد تردد خودرو از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت22 تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 15 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، اذعان داشت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز یکشنبه 13 خردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه 18 خردادماه تا ساعت 12 روز شنبه 19 خردادماه از محور هراز ممنوع است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 18 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 روز جمعه 18 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از "آب اسک" به "رودهن" (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور "سوادکوه"، افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز یکشنبه 13 خردادماه و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 8 صبح روز جمعه 18 خردادماه تا ساعت 8 صبح روز شنبه 19 خردادماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 و 2182920 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز