خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفار مازندران:

کمبود منابع آبی را نباید از مردم پنهان کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۰۳

مدیرعامل آبفار مازندران گفت: معتقدم نباید کمبود منابع آبی و حال بد آب را از مردم پنهان کرد بلکه باید تکرار کنیم و هشدار دهیم تا دغدغه‌ها بیشتر و با کنترل مصرف از منابع آبی محافظت شود.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مجید عبدالهی در جلسه بررسی در خصوص مسائل پیرامون آب و آبرسانی در امور آبفار شهرستان ساری، ماه مبارک رمضان را ماه گسترش سفره الهی خواند و اظهار کرد: اگر انسان نتواند از این سفره بهره ببرد، خیلی غافل و مغبون است لذا امیدواریم بتوانیم از برکات معنوی این ماه بهره‌مند شویم و نور ایمان ما قوی‌تر شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت متاثر کننده منابع آبی اشاره کرد و گفت: از 15 سال پیش تاکنون خشکسالی داریم ولی در 10 سال اخیر با کمبود بارش‌ها و نزولات جوی، تغییر رژیم بارش، گرم شدن زمین و تبخیر آب‌های سطحی روند خشکسالی بیشتر شد که این می‌طلبد تا همه ما دغدغه آب و مصرف بهینه آن را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران درباره اقتصاد آب افزود: قیمت آب بسیار پایین است به طوری که یک متر مکعب آب را با میانگین قیمت 200 تومان به مردم تحویل می‌دهیم در صورتی که قیمت تمام شده آن بیش از 1500 تومان است و حتی در برخی نقاط به 4 هزار تومان هم می‌رسد و این در حالی است که آب معدنی نیم لیتری را اگر حتی حدود 500 تومان در نظر بگیریم هر متر مکعب آب 2 هزار نیم لیتری می‌شود که قیمت آن یک میلیون تومان در می‌آید در صورتی که ما از مردم فقط 200 تومان می‌گیریم.

عبدالهی بر شناسایی انشعابات غیرمجاز، قرائت کنتور به موقع و درست و وصول درآمد تاکید کرد و از مشترکین خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی و با پرداخت به موقع آب بهاء کارکنان شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز