خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور:

اقتصاد سالم ، اقتصادی است که بیش از 75 درصد آن از طریق مالیات فراهم شود./اتکا به مردم و کشور بزرگترین ثروت است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۸۷

قائم مقام وزیر کشور گفت:اقتصاد سالم،اقتصادی است که بیش از 75 درصد از درآمد آن از طریق مالیات فراهم شود که در دولت یازدهم این روند مثبت بوده است و البته با دریافت مالیات غیرواقعی مخالف هستیم.

به گزارش ایلنا از ساری، سید حسین هاشمی امروز بعدازظهر در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی همدلی و همکاری را یکی از راهکارهای مهم نجات استان دانست و اظهار داشت:اجازه ندهید حاشیه بر اصل غلبه کند.

وی افزود: مازندران با داشتن پتاسیل های زیاد میتواند علاوه بر همین استان دیگر استان ها را هم تامین کند.

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر دوری از برخورد احساساتی درسطح بین الملل گفت: با اشرافی که مقام معظم رهبری بر امور کشور دارند مسائل را به خوبی تشخیص می دهند می طلبد همه گوش به فرمان رهبر باشیم.

وی افزود: بیرون رفتن آمریکا از برجام صد در صد به نفع کشورمان بوده است باید با هوشمندی و دیپلماسی قوی ترامپ را رسوا کنیم.

قائم مقام وزیر کشور در ادامه گفت: کشورهایی که هزینه عمومی آن بیش از ٧٥ درصد از مالیات تامین می‌‌‌شود، اقتصاد سالم دارد. روند مالیات در کشورمان مسیر مثبتی را طی می‌‌‌کنند. 

هاشمی با اشاره به اینکه مازندران به دلیل قطب کشاورزی باید بیشترین صنایع تبدیلی در آن مستقر باشد،ادامه داد:استان مازندران در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی اولین استان باشد.

وی گفت:اقتصاد مقاومتی قطع رابطه با دنیا نیست ،تولیدی موفق است که 20 تا 30 درصد تولیدات صادر شود.

هاشمی با اشاره به نقش شهرک های صنعتی در ارتقای اقتصاد گفت: بروکراسی اداری شهرک صنعتی را اذیت می کند نباید سرمایه گذار در پیچ و خم ادارات گرفتار شود،وظیفه شرعی ماست که هرکس در این مسیر کوچکترین مزاحمت را ایجاد می کند نخست تذکر سپس برخورد کنیم.

وی افزود: به سمت صنایع آلاینده مگر در مواقع ضرورت نروید از صنایع تبدیلی برای رونق اقتصادی استان بهره گیری کنید.

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه مسئولان به مردم امید دهند ادامه داد:مردم را از طریق سیمای استان در مباحث خود شریک کنید.همچنین از امکانات دانشگاهی و توان اساتید برای ادامه ی امور خود بهره گیری کنید.

هاشمی تاکید کرد:اتکا به مردم و کشور بزرگترین ثروت است و اجازه ندهید تحرکاتی که دشمنان بر علیه ما شروع کردند بر زندگی مردم اثر نامطلوب بگذارد.

وی افزود: از ایجاد هزینه های غیر ضروری پرهیز کرده و از حاشیه پردازی دوری کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز