خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خبر داد:

افزایش 10 میلیارد تومان به اعتبار طرح اشتغالزایی روستایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۱۱

رئیس بنیاد مستضعفان کشورگفت: 10 میلیارد تومان به اعتبارات مازندران بخاطر کسب رتبه اول جذب اعتبارات طرح های اشتالزایی روستایی اضافه شده است.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد سعیدی کیا بعدازظهر امروز  در جلسه بررسی و گزارش طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی و محروم اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری وظیفه ما این است که آنچه می توانیم به مردم و مستضعفان خدمت کنیم.

وی افزود:از سال 95 با همکاری معاونت توسعه روستایی تسهیلات به طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی پرداخت می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور  با اشاره به اختصاص تسهیلات توسعه و اشتغال روستایی، افزود:  در این راستا به هر استان سالانه 20 میلیارد تومان اختصاص می گرفت که اکنون به 25 میلیارد تومان افزایش یافته است و برای هر طرح 2.5 میلیارد تومان درنظر گرفته ایم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: 1700 طرح مصوب در بانک داریم با عاملیت بانک سینا که از این تعداد حدود یکهزار و 150 طرح از تسهیلات بانک برخوردار شدند که بصورت مرحله ای متناسب با پیشرفت کار اعطاء شد.

وی با اعلام این خبر گفت:از این تعداد طرح تاکنون 500 طرح به بهره برداری رسیده است.

سعیدی کیا با بیان اینکه متوسط طرح تاکنون 500 میلیون تومان بوده است که به تدریج در حال رشد است.

وی با اعلام اینکه سرانه ایجاد اشتغال نیز 50 میلیون تومان بوده است که علاوه بر طرح های بزرگ باید به طرح های کوچک نیز توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: 10 میلیارد تومان به اعتبارات مازندران بخاطر کسب رتبه اول جذب اعتبارات طرح های اشتالزایی روستایی اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، بعد از ظهر امروز جلسه منطقه ای بررسی طرح های اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران با حضور معاون مناطق محروم و روستایی رییس جمهور، رئیس بنیاد مستعفان کشور، مدیر عامل بانک سینای کشور، معاونین عمرانی استانداری ها و روسای بانک های سینای استان های یاده شده در استانداری مازندران برگزار شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز