خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل خبر داد:

اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی بابل

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۴۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از اجرای عملیات بیش از 20 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای بابل بهنمیر،خشروپی به گلوگاه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابل، عبدالعظیم محسنی ضمن اعلام این خبر افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت این شهرستان در حال انجام می باشد.

وی تصریح نمود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

محسنی اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای بابل ،بهنمیر به طول 5/7 کیلومتر و شهرستان خشروپی به شهرستان گلوگاه بابل  به طول 13 کیلومتر در حال  اجرا می باشد.

وی ادامه داد: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل  خاطر نشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

شایان ذکر است: این شهرستان دارای 1206 کیلومتر راههای اصلی-فرعی و روستایی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز