خبرگزاری کار ایران

نماینده مازندران در شورای عالی استان ها:

تحقق مدیریت یکپارچه شهری مهمترین برنامه شورای عالی استان ها / باید به‌دنبال اتمام پروژه های نیمه کاره باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۲۵۳

نماینده مازندران در شورای عالی استان ها گفت:تحقق مدیریت یکپارچه شهری مهمترین برنامه شورای عالی استان ها در سال 97 است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها؛ سید علی آقامیری عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه امروز تلاش های مذبوحانه ای را از سوی دشمنان اسلام و انقلاب شاهد هستیم و مطمئناً ادامه هم خواهد یافت، اظهار داشت: مردم ما شجاعانه و با غیرت در چنین مواقعی ورود و خدعه های آنها را خنثی می کنند لذا این هوشیاری ها باید مستمر باشد تا از این مسائل ضربه ای نخوریم.

وی با تشکر از تلاش های اعضای شورای شهر در سال 96 از خدمات شهردار، معاونین، مدیران عامل سازمانها و شهرداران مناطق در سال گذشته نیز قدردانی کرد و اذعان داشت: همه عزیزان در حد توان شان تلاش کردند و با وجود کمبودها سال 96 به خوبی به پایان رسید.

آقامیری شرایط کشور در سال 97 را بسیار سخت خواند و گفت: هم در بحث سیاست های خارجی و در هم بحث اقتصادی تحت شدیدترین فشارها از سوی دشمنان هستیم. این موضوع در ساری هم وجود خواهد داشت و باید با صبوری و تدبیر بر این وضعیت فائق آمد و از مسئولان می خواهم همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.

وی افزود: باید همت مضاعفی در بین تمام مدیران دستگاه های مختلف به وجود بیاید تا با کمک هم به آبادانی مرکز استان ادامه دهیم البته شورا و شهرداری خود باید شروع کننده باشند تا به دنبال اتمام پروژه های نیمه کاره باشیم و از پرداختن به پروژه هایی که هزینه های گزافی به دنبال دارند، خودداری شود.

نماینده مازندران در شورای عالی استانها به نشست اخیر این شورا در تهران اشاره کرد و گفت: شورای عالی استان ها سه محور اصلی را در برنامه های سال 97 خود به جد مورد پیگیری قرار خواهد داد که اولینِ آن تحقق مدیریت یکپارچه شهری است که همه اعضای شورا تأکید دارند تا این موضوع به صورت قانون درآید.

وی ارتقا بخشیدن به جایگاه شورای عالی در کشور را دومین دغدغه جدی این شورا قلمداد کرد و افزود: متأسفانه با گذشت 4 دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا و ورود به دوره پنجم عده ای به اشتباه می گویند شوراها هنوز به بلوغ نرسیده اند و همین امر مزید بر علت شده تا شوراها جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده باشند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری افزود: متأسفانه مسئولان دولتی نمی خواهند شوراها در امورات حضور داشته و نقش آفرین باشند. همین موضوع در مجلس شورای اسلامی هم دیده می شود و به نظر می رسد نمایندگان محترم به شوراها به چشم رقیب می نگرند و نمی خواهند فضا را برای خدمت رسانی آنها باز کنند.

وی تلاش و فعالیت جدی در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری های سراسر کشور را سومین محور اصلی برنامه های شورای عالی استان ها اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: این موضوع سالهاست که فقط از آن حرف هایی به میان می آید اما در عمل اقدام چندانی صورت نگرفته که ان شاالله به طور اساسی و جدی این موضوع پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز