خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

اقامت 13 میلیون مسافر نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۸۳۱

نائب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته 13 میلیون و 362 هزارو 436 نفر از مسافران نوروزی شب رادر مازندران اقامت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران گفت: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته 13 میلیون و 362هزارو 436نفر از مسافران نوروزی شب را در مازندران اقامت کردند.

وی با اعلام این خبر افزود: این میزان مسافر نسبت به مشابه سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

نائب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران میزان مسافران شب اقامت یازدهم فرودین را یک میلیون و 70هزار 226 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان مسافر نسبت به مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه مازندران روز گذشته یازدهم فرودین 9.1 درصد تردد کشوررا به خود اختصاص داده است گفت:

نبیان با اشاره به جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه های استان گفت: امسال میزان پذیرش و جابجایی مسافران در فرودگاه های مازندران نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

نبیان با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده میزان ورودی خودروها به استان کاهش و خروجی ها افزایش یافته است ، افزود: ازاینرو کمیته ها ی مرتبط با ستاد سفر همچون هلال احمر، راهور، حمل و نقل و... شرایط خروج مسافران از استان را به خوبی فراهم کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز