خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس تأکید کرد:

لزوم ایجاد زیرساخت‌های بوم‌گردی جهت اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۳۴

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و‌جویبار در مجلس شورای اسلامی، برلزوم توجه به زیرساخت‌های بوم‌گردی برای توشعه اشتغال پایدار در مازندران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله رضیان در ستاد خدمات سفر مازندران، گردشگری را محوری‌ترین فضا برای توسعه مازندران برشمرد و اظهار داشت: بر این اساس حفظ حرمت مسافران نوروزی و ارائه خدمات مناسب به آنان، نظارت و کنترل خدمات در واقع افزایش اعتبار مازندران در این حوزه است.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مجمع نمایندگان مازندران در ستاد حضور یافته است، افزود: وجود حجم بالای مسافر و اینکه نسبت به سال گذشته افزایش نیز داشته است، حجم ترافیک با همکاری پلیس راهور تحت کنترل است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان مصرف بنزین در روز اول فروردین در مازندران نسبت به سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است که نشان از تردد بیشتر مسافران در استان است.

وی بوم‌گردی را یکی از مهم‌ترین محورهای گردشگری مازندران برشمرد و افزود: زیرساخت‌های بوم‌گردی برای ایجاد اشتغال پایدار باید تقویت شود.

رضیان با اشاره به اینکه کشاورزی محور اصلی اقتصاد مازندران است، گفت: گردشگری و صنعت در مقام دوم و سوم قرار دارند.

وی فراهم کردن شرایط مناسب سرمایه‌گذاری برای افزایش ظرفیت اشتغال و فضای گردش مالی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد و افزود: صنایع دستی از نقاط قوت اقتصادی در بخش روستایی و سنتی مازندران است.

رضیان ایجاد فروشگاه‌های دائمی عرضه صنایع دستی و محصولات سنتی را نیازمند برنامه‌ریزی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز