خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

اسکان بیش از 141 هزار نفر روز در مراکز فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از بیست و هشتم اسفند تا چهارم فروردین سال جاری، 141 هزار و 312 نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا از ساری،سید علی قاسمی در جمع خبرنگاران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام این خبر افزود:در این فاصله چهل و یک‌هزار و 615 نفر شب در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و‌ پرورش مازندران در قالب دوازده هزار و 527 خانوار اسکان یافتند.

وی افزود: از این میزان 11 هزاررو 560 خانوار فرهنگی و 967 خانوار وابسته به خانواده فرهنگی در مدارس و‌ مراکز رفاهی همچون خانه معلم، پردیس دانشگاه فرهنکیان، اردوگاه‌ها و غیره اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ناحیه یک ساری با یک هزار و 224  نفر شب بالاترین میزان پذیرش مهمانان نوروزی را داشته، گفت: رامسر با یک‌هزار و 125 نفر شب و تنکابن با یک هزار و 89 نفر شب در رتبه های دوم و سوم استان قرار دارند.

وی افزود: از 28 اسفند 96 تا چهارم فروردین دو هزار و 541 نفر روز در خانه معلم (باشگاه فرهنگیان) و سه هزار و 483 نفر روز در پردیس دانشگاه فرهنگیان اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در واکنش به سؤال خبرنگاران در مورد لغو‌آیین تودیعش در بیست و هشتم اسفند 96 گفت: وزارتخانه تصمیمی گرفتند و به ما هم اعلام کردند و ما نیز پذیرفتیم. من سرباز هستم و داعیه لباس سرداری ندارم.

قاسمی ادامه داد: بیش از چهار سال است که مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هستم و همیشه خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و با همین نگاه کار می‌کنم.

وی افزود: همیشه تصمیمی که می‌گیرم با این نگاه است که قرار است تا پنجاه سال مدیر باشم به این معناکه کارها و تصمیم‌هایم بنیانی باشد و برای آینده بماند.

قاسمی گفت: مدت خدمتم به صورت قانونی به 35 سال رسیده است و طبق سیاست وزارتخانه خدمت مدیران با سن خدمت بالای 35 سال به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه بر اساس فهم عموم مدیریت خوبی داشتم، گفت: من تنها مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هستم که تنها وارد اداره کل آموزش و پرورش شدم و حتی یک نیرو با خود نیاوردم. بیش از صد مدیر را وارد این دستگاه کردم که پیش از آن مطرح نبودند. طبیعتا خطاهایی هم وجود داشته است. مدیران ما در سخت‌ترین شرایط و پرالتهاب‌ترین شرایط آموزش و پرورش را آرام و بی‌تنش اداره کردیم.

آموزش و پرروش مازندران در 40 پایگاه و 392 مدرسه میزبان مسافران نوروزی است. مدارسی که مرکز اسکان نوروز 97 هستند، در مجموع شامل سه هزار و 125 کلاس است که 325 کلاس از نوع ویژه و یک هزار و 564 کلاس نوع الف و یک هزار و 336 کلاس از نوع ب هستند.

تعرفه اقامت یک شب در کلاس‌های نوع ویژه برای یک تا پنج نفر برای فرهنگیان و خانواده‌ی درجه اول شاغل و بازنشسته 280 هزار ریال، کلاس نوع الف، 245 هزار ریال و نوع ب و 180 هزار ریال است.

کلاس نوع ویژه برای کارکنان دولت (لشکری و کشوری) 605 هزار ریال، کلاس نوع الف 460 هزار ریال و کلاس نوع ب 390 هزار ریال است.

همچنین کلاس نوع الف برای مشاغل آزاد 725هزار ریال و کلاس نوع ب 560 هزار ریال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز